تا حالا عاشق شدی؟

آمار مطالب

کل مطالب : 155
کل نظرات : 23

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 1385
بازدید سال : 3572
بازدید کلی : 52912

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق به شرط چاقو و آدرس eshghrk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 1385
بازدید کل : 52912
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391
نظرات

 

هشت‌بندی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
 
پرش به: ناوبری، جستجو

مختصات: ‏۷″ ۲۲′ ۵۴°شرقی ‏۵۳″ ۱۱′ ۲۷°شمالی / ۵۴٫۳۶۸۶۱غرب ۲۷٫۱۹۸۰۶جنوب / -۵۴٫۳۶۸۶۱;-۲۷٫۱۹۸۰۶ (نقشه) هَشت‌بَندی از شهرهای استان هرمزگان ایران است.

شهر هشت‌بندی در 10/6/1386خورشیدی تأسیس شد و در بخش توکهور شهرستان میناب قرار دارد.

بیش‌تر مردمان آن مهاجران از روستاها و کوهپایه‌های اطراف می‌باشند که در این سرزمین به‌کار کشاورزی مشغول هستند. این شهر در ۶۵ کیلومتری میناب واقع گردیده‌است و با استان کرمان هم‌مرز می‌باشد.

معرفی اجمالی منطقه [ویرایش]

هشت‌بندی (Hasht bandi)، منطقه‌ای است در ۶۰ کیلومتری شهرستان میناب و در ۱۶۳ کیلومتری مرکز استان (بندر عباس) که از لحاظ تقسیمات کشوری تابع شهرستان میناب است. این منطقه دشتی بسیار وسیع است که در حد فاصل شهرستان میناب و رودان واقع شده‌است و فاصله آن تا شهرستان رودان ۶۰ کیلومتر و تا شهرستان میناب ۶۰ کیلومتر می‌باشد. به همین دلیل مردم این منطقه در پاره‌ای از آداب و رسوم وجه اشتراکی هم با مردم میناب وهم با مردم رودان دارند. هشت بندی که هنگام تلفظ حرف «ت» و((د))آن حذف می‌شود و بصورت «هشبنی» تلفظ می‌شود، شامل دو قسمت هشت‌بندی یک وهشت بندی دو می‌باشد.قابل ذکرمی‌باشدکه مردم این منطقه به دولهجه محلی و رودباری تکلم می‌کنند. وجه تسمیه این منطقه به هشت بندی : مساحتی مشخص اززمین که توسط دو گاو شخم زده می شدکه یک بند نامیده می شد لذا چهاربندگاو متعلق به اهالی درسنگ وچهاربندهم متعلق به اهالی درپرآب بود، مجموعا مساحت هشت بند گاوزمین مزروعی وجود داشت بتدریج نام هشت بندی به این منطقه اطلاق گردید بندهای هشت گانه متعلق به افرادزیربود.یک بندمرحوم حاج داد خدا عسکری و برادرش حاج علی عسکری ویک بندمرحوم حاج شیخ حسن ومرحوم حاج شیخ حسین ومرحوم حاج مختار یک بند مرحوم مشهدی حیدر یار احمدی و برادر بزرگوارش مرحوم کربلایی دادخدا یار احمدی ،یک بندکربلایی علی کرم کرم زاده و مشهدی اکبر ویک بند مشهدی موسی علی سیدی ، اصغر اکبر ، مشهدی عبدل نیک بختی ویک بند مشهدی غلامعباس و مشهدی افضل سالاری ویک بند مرحوم مشهدی هادی ومرحوم مشهدی مهدی ویک بند مشهدی نجف رئوفی. منبع :درگذرزمان-زندگی نامه وخاطرات آیت الله حاج شیخ غلامحسین رئوفی-نگارش علی رئوفی ازانتشارات دارالتفسیرقم چاپ 1391. مردم این منطقه که جمعیت آن به حدود ۳۰ هزار نفر می‌رسد، تماماً شیعه و عمده فعالیت آنها در بخش کشاورزی و باغداری است.هشت بندی شهر آرزوها نام گرفته‌است.

با اینکه شهرهشتبندی مرکز بخش توکهور است اما بدلیل حاصلخیزی خاک و پیشرفت منطقه بعد از مهاجرت مردم به این منطقه و تاسیس هشتبندی در گفتار عامیانه مردم استان و گاهی حتی در اخبار رسمی نام کل منطقه و بخش به نام هشتبندی گفته می شود./.

تعداد بازدید از این مطلب: 638
برچسب‌ها: هشت‌بندی ,
موضوعات مرتبط: هشتبندی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391
نظرات

تعداد بازدید از این مطلب: 749
موضوعات مرتبط: هشتبندی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391
نظرات

تعداد بازدید از این مطلب: 968
موضوعات مرتبط: هشتبندی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391
نظرات

تعداد بازدید از این مطلب: 594
موضوعات مرتبط: کاریکاتور , ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391
نظرات

تعداد بازدید از این مطلب: 503
برچسب‌ها: کاریکاتور آمریکا ,
موضوعات مرتبط: کاریکاتور , سیاسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391
نظرات

تعداد بازدید از این مطلب: 455
برچسب‌ها: کاریکاتور اوباما ,
موضوعات مرتبط: کاریکاتور , سیاسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391
نظرات

 نرم افزار پخش کننده

محبوب ترین پلیر صوتی و تصویری Media Player Classic Home Cinema 1.6.6.6730

 

Media Player Classic Home Cinema یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین پلیر های صوتی و تصویری می باشد که نسخه ساده تر ان تقریبا در تمام سیستم عامل های ویندوزی به صورت پیش فرض موجود می باشد. این نرم افزار از یکی از قدرتمند ترین و مشهور ترین کدک ها که  FfdShow نام دارد جهت پخش پسوند های مختلف بهره مند شده است که این ویژگی باعث شده است این نرم افزار بر خلاف تمامی نرم افزار های موجود در این زمینه هیچ نیازی به نصب کدک برای پخش پسوند های خاص دارا نباشد به صورتی که نرم افزار در حالت معمولی قارد به پخش H.264 و فرمت های WAV, WMA, MP3, OGG, SND, AU, AIF, AIFC, AIFF, MIDI, MPEG, MPG, MP2, VOB, AC3, DTS, ASX, M3U, PLS, WAX, ASF, WM, WMA, WMV, AVI, CDA, JPEG, JPG, GIF, PNG, BMP, D2V, MP4, SWF, MOV, QT, FLV  و … می باشد. همچنین این نرم افزار می تواند به راحتی از زیرنویس های زبان پارسی پشتیبانی نماید و توانایی اتصال به دستگاه های کپچر را دارا بوده و قابلیت ضبط و پخش با این دستگاه را دارد.

 

mplayer محبوب ترین پلیر صوتی و تصویری Media Player Classic Home Cinema 1.6.6.6730

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نوشته شده توسط رایا در تاریخ : ۲۰م بهمن, ۱۳۹۱ | ۶ نظر

پخش فیلم های HD با قابلیت تبدیل فرمت Splash PRO EX 1.13.1

 

Splash PRO EX نرم افزاری کامل در حوزه پلیرها و با قابلیت تبدیل فرمت و ویرایش جزئی فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار تمامی قابلیت های نسخه دیگر خود یعنی  Splash PRO را دارد. قابلیت های اضافه این نرم افزار شامل امکانات در تبدیل فرمت فایل های ویدیویی به دیگر فرمت ها و همچنین امکان بریدن و چسباندن فیلم های HD می باشد. باتوجه باقابلیت تبدیل فرمت فیلم های HD نیاز به سازگاری با پردازنده ها و کارت های گرافیک به خوبی در این نرم افزار گنجانده شده است تا از سرعت و کیفیت بهتری برخوردار باشد. قابلیت دیگری به نام High quality video scaling به کاربر کمک میکند تا فیلم های که دارای کیفیت مناسبی نیستند و تار و ضعیف می باشند را با کیفیت بهتری تماشا کند. 

بعد از امکانات  ذکر شده بالا Splash PRO EX یکی از بهترین نرم افزارهای پخش فیلم ها با کیفیت های بالای HD و همچنین با رنگ طبیعی می باشد. این نرم افزار به طور ویژه برای پخش فیلم های AVCHD™, MPEG-2, AVC/H.264 و VC-1 و همچنین فیلم های دوربین های فیلمبرداری طراحی شده است.با نصب این نرم افزار به سادگی و بدون نیاز به نصب کدک های اضافه فیلم ها را باکیفیت و سرعت و بدون مشکل اجرا خواهید کرد. این نرم افزار با استفاده از قابلیتی به نام Advanced picture post-processing engine این امکان را به کاربر میدهد تا فیلم ها را با کیفیتی واضح و خیرکننده تماشا کند و نهایت کیفیت ممکن برای ویدیو را فراهم آورد. با پشتیبانی از فرمت های AVCHD تبدیل به بهترین پخش کننده فیلم های دوربین های فیلمبرداری با کیفیت بالا خواهد بود.ظاهر این نرم افزار یکی دیگر از امکانات و ویژگی های آن است که با ظاهر کاربرپسند و زیبا هرکسی را به خود جلب خواهد کرد. حالتی به نام EcoMode ویژه لپ تاپ ها ایجاد شده است و میتوانید هنگام مشاهده فیلم ها با فعال کردن آن تا ۴۰% زمان بیشتری را برای مشاهده فیلم هایتان با استفاده از باتری لپ تاپ داشته باشید.پشتیبانی از فرمت های AVI, MKV, MOV, M2TS, MTS, M2T, MP4, MPG, TS و کدک های H.264, MPEG-2, VC-1 و همچنین پشتیبانی از کیفیت های ۱۰۸۰P و زیرنویس و قابلیت پخش فیلم های ماهواره از طریق DVB-T این نرم افزار بسیار کامل و محبوب نموده است.

 

نسخه PRO EX قرار گرفت

 

Splash PRO EX پخش فیلم های HD با قابلیت تبدیل فرمت Splash PRO EX 1.13.1

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب
تعداد بازدید از این مطلب: 364
برچسب‌ها: دانلودplayer ,
موضوعات مرتبط: دانلود , برنامه کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391
نظرات

 

 

مطالب مربوط به موضوع : بازی اکشن

دانلود بازی Dead Space 3 برای PC

 
 

در این نسل دیگر ترس معنی ندارد. درست است که اکثر سازندگان ادعا می کنند که IPهایشان ریشه در ترس دارند، اما این دروغی بیش نیست. Resident Evil 6 که Capcom ادعای ترسناک بودن و پایبند بودن به سبک Survival Horror آن را می کرد، بعد از عرضه دوباره با همان بازی اکشنی روبرو شدیم که بیش از پیش از ریشه اش دور شد. اما در این بین، شاید بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که نسخه سوم تا حدودی نسبت به قسمت های قبل به سبک اکشن روی آورده، اما هنوز ترس جزو ترکیبات اصلی آن است.زمانی که Dead Space در سال ۲۰۰۸ توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک، دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند. اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک (Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorph روبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorph می شوند. اصلی ترین عامل موفقیت Dead Space همین ترس و گیم پلی عالی و بی نقصش است.

 

Dead Space 3-RELOADED | 11 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد  |

 

Dead Space 3   PC دانلود بازی Dead Space 3 برای PC

 

dvd دانلود بازی Dead Space 3 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۸۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Dead Space 3 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نوشته شده توسط عباس در تاریخ : ۱۹م بهمن, ۱۳۹۱ | ۱۳۸ نظر

دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC

 
 

همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.

 

DmC Devil may Cry-RELOADED | 8.4 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد  |

 

DmC Devil may Cry دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC

 

dvd دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۸۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی DmC Devil May Cry برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

دانلود + ادامه مطلب
تعداد بازدید از این مطلب: 426
برچسب‌ها: دانلود بازی اکشن ,
موضوعات مرتبط: دانلود , برنامه کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391
نظرات

 آندروید

دانلود پک بازی و برنامه های جدید آندروید Android Games And Appz Pack

 
 

Game And AppZ Pack – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

Game And AppZ Pack 34-AnDrOiD

 

 

Games And Appz Pack دانلود پك بازي و برنامه هاي جديد آندرويد Android Games And Appz Pack

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نوشته شده توسط رضا در تاریخ : ۱۴م بهمن, ۱۳۹۱ | ۱نظر

بازی اتومبیل رانی Drag Racing 3D 1.5 – اندروید

 
 

بازی Drag Racing یک بازی ماشین‌سواری سه‌بعدی و جذاب است که در آن قابلیت‌های متنوعی وجود دارد. در این بازی بیشتر از ۲۰ نوع ماشین وجود دارد که می‌توان هر خودرو را ارتقا داد. این بازی از گرافیک مناسبی برخوردار است و شما می‌توانید سطح گرافیک آن را بسته به قدرت موبایل خود تغییر دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

drag racing 3d android  بازی اتومبیل رانی Drag Racing 3D 1.5   اندروید

 

 

دانلود + ادامه مطلب
تعداد بازدید از این مطلب: 360
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391
نظرات

 

ارسال: #1

دانلود فیلم سینمایی ایرانی امشب شب مهتابه
 

دانلود فیلم سینمایی ایرانی امشب شب مهتابه

دانلود فیلم سینمایی و بسیار زیبای امشب شب مهتابه

کارگردان: محمد هادی کریمی

بازیگران: مهناز افشار ، دانیال عبادی ، امیرحسین آرمان ، مهوش افشار پناه ، ایمان حضرتی

خلاصه داستان:

دو حادثه هم زمان زندگی سحر و پیام را که به تازگی زندگی مشترکشان را شروع

کرده اند دستخوش تغییر میسازد. آنها چاره ای ندارند که به شوشتر سفر کنند

اما در میان راه ...

دانلود سی دی اول فیلم : سرور اول سرور دوم سرور سوم سرور چهارم سرور پنجم سرور ششم

دانلود سی دی دوم فیلم : سرور اول سرور دوم سرور سوم سرور چهارم سرور پنجم سرور ششم
 




موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
دانلود فیلم گشت ارشاد با لینک مستقیم با کیفیت عالی
دانلود تیزر فیلم به رنگ ارغوان
دانلود فیلم سینمایی ایرانی جدید - كسي از گربه هاي ايراني خبر نداره
دانلود فیلم سینمایی توفیق اجباری
دانلود فيلم بسيار زيباي لبخند سبز با بازي حسن جوهرچي و مريم سلطاني
دانلود فیلم جدید و زیبای زمستان است با بازی میترا حجار
دانلود فیلم سینمایی بسیار زیبای در میان ابرها با بازی الناز شاکردوست
دانلود فیلم سینمایی وقتی همه خوابیم با بازی حسام نواب صفوی
دانلود فيلم زیبای جورچين
دانلود فیلم سینمایی بسیار زیبای انتخاب
تعداد بازدید از این مطلب: 858
موضوعات مرتبط: دانلود , فیلم سینمایی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391
نظرات

 

مطالب مربوط به موضوع : نرم افزار مدیریت دانلود

سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager v6.15

 

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager v6.15

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نوشته شده توسط رضا در تاریخ : ۱۱م بهمن, ۱۳۹۱ | ۲۶ نظر

سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.14 Build 5 Final

 

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.14 Build 5 Final

 

 

 

دانلود + ادامه مطلب
تعداد بازدید از این مطلب: 205
موضوعات مرتبط: دانلود , برنامه کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391
نظرات

 

مطالب مربوط به موضوع : ابزار فتوشاپ

وکتور کارت ویزیت های آماده Vector Business Cards

 
 

وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به تولد که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت eps که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت JPG که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید.

 

Vector Business Cards وکتور کارت ویزیت های آماده Vector Business Cards

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نوشته شده توسط رضا در تاریخ : ۱۷م بهمن, ۱۳۹۱ | ۱نظر

مجموعه وکتورهای پس زمینه Ornamental Backgrounds

 
 

وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به تولد که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت ai که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت tiff که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید.

 

Ornamental Backgrounds مجموعه وکتورهای پس زمینه Ornamental Backgrounds

 

 

دانلود + ادامه مطلب
تعداد بازدید از این مطلب: 219
برچسب‌ها: دانلود فتوشاپ ,
موضوعات مرتبط: دانلود , برنامه کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391
نظرات

 

دانلود تيتراژ سريال وفا با صداي محمد اصفهاني لينك مستقيم

تيتراژ زيباي سريال وفا كه چند سال پيش از رسانه ملي پخش شد.آهنگ وفا با صداي محمد اصفهاني

اين تيتراژ آهنگ به درخواست كاربران قرار داده شد

آهنگ وفا با صداي محمد اصفهاني


راهنمای دانلود آهنگ:

چند خط پایین تر روی لینک سرور اصلی لینک مستقیم کلیک کنید.در صفحه جدید سمت راست بالا نوشته شده منتظر بمانید.تایمر 9 ثانیه زمان را نشان میدهد.بعد از 9 ثانیه روی رد تبلیغ کلیک کنید تا فایل دانلود شود.به همین سادگی


تعداد بازدید از این مطلب: 431
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391
نظرات

 

ترجمه سریع و آسان متن توسط Coderstars I Translate 1.0

 

Coderstars I Translate نام نرم افزاری است که به راحتی توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را از هر زبانی که هستند ، به ۵۳ زبان خارجی دیگر را دارد. با داشتن این نرم افزار فرهنگ لغت دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه نمایید زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید.

 

Coderstars I Translate ترجمه سریع و آسان متن توسط Coderstars I Translate 1.0

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نوشته شده توسط کـاوه در تاریخ : ۸م فروردین, ۱۳۹۱ | ۴۳ نظر

نرم افزار قدرتمند مترجم متن ها Ace Translator 9.2.3.626 Final + قابل حمل

 

Ace Translator نام نرم افزاری است که به راحتی توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را از هر زبانی که هستند ، به زبان فارسی و یا ۵۳ زبان خارجی دیگر را دارد. با داشتن این نرم افزار فرهنگ لغت دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه نمایید ؛ زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا صفحات وب سایت هایی را که در فایل Html ذخیره شده اند را اجرا کند و سپس ترجمه ی کلمات و متنهای موجود در آن را در اختیارتان قرار دهد. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده کافیست در هنگام استفاده از آن به اینترنت متصل شوید و سپس متن مورد نظر خود را با Copy و Paste وارد کادر اول نرم افزار کنید و بعد از آن زبانی را که می خواهید متن ترجمه شود را انتخاب کنید و بر روی گزینه ی ترجمه کلیک کنید که پس از چند ثانیه نرم افزار ترجمه ی کامل متن را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را به کمک نرم افزار بر روی کاغذ چاپ و یا در یک فایل متنی ذخیره کنید. علاوه بر این نرم افزار مجهز به تمامی امکانات نوشتاری مانند: Copy, Cut, Paste, Undo, Clear, Print, Save می باشد که می توانید برای انجام سریعتر مراحل ترجمه از آنها استفاده کنید.

 

Ace Translator نرم افزار قدرتمند مترجم متن ها Ace Translator 9.2.3.626 Final + قابل حمل

 

 

دانلود + ادامه مطلب
تعداد بازدید از این مطلب: 283
برچسب‌ها: دانلود دیگشنری ,
موضوعات مرتبط: دانلود , برنامه کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391
نظرات

 

دانلود تمام موسیقی های سریال "ولایت عشق" (Exlusive)

دانلود تيتراژ ابتدايي سريال با صداي محمد اصفهاني

[برای مشاهده لینک عضو شوید! ]




دانلود تيتراژ پاياني قسمت آخر

[برای مشاهده لینک عضو شوید! ]



دانلود آهنگ مياني(كشته رضا به رضاي تو شد)

[برای مشاهده لینک عضو شوید! ]


دانلود آهنگ لحظه شهادت امام رضا

[برای مشاهده لینک عضو شوید! ]


دانلود آهنگ لحظه شهادت امام رضا(با صداي محمد اصفهاني)
[برای مشاهده لینک عضو شوید! ]


 
تعداد بازدید از این مطلب: 397
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391
نظرات

 

 

مطالب مربوط به موضوع : بازی جاوا

بازی فکری Doodle Fit 1.0 – جاوا

 
 

بازی Doodle Fit یک بازی ساده و فکری از شرکت بازی‌سازی معروف Namco است. در این بازی شما ماموریتی ساده بر عهده دارید و آن هم پر کردن جاهای خالی در شکلی که دارید با قطعات مورد نظر است. شما باید با استفاده از این قطعات شکل را به‌طور کامل پوشش دهید.

 

doodle fit java بازی فکری Doodle Fit 1.0   جاوا

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نوشته شده توسط علی در تاریخ : ۱۴م بهمن, ۱۳۹۱ | بدون نظر

بازی موبایل جدید و زیبای Fugumobile Baja Buggy – جاوا

 
 

این بار از سایت دانلودها ، بازی جذاب Baja Buggy را برای شما عزیزان آماده دریافت ساخته ایم.این بازی با فرمت جاوا و در سایزهای  ۲۴۰×۳۲۰ و ۶۴۰×۴۸۰ ، با زبان انگلیسی می باشد.امید است توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

 

Baja Buggy Fugumobile بازي موبايل جديد و زيباي Fugumobile Baja Buggy   جاوا

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نوشته شده توسط عادل در تاریخ : ۲۶م شهریور, ۱۳۹۱ | ۸ نظر

بازی آنلاین و استراتژیک جنگ خان ها

 



 

اولین بازی استراتژیک با قوم پارس و افسانه آرش کمانگیر: بازی زیبای جنگ خان ها همراه با 12 قوم و امپراطوری بزرگ دنیای قرون وسطی (همراه با قوم پارسیان به سرکردگی یگان افسانه ای آرش کمانگیر) هم اکنون نگارش جدید بازی خود عرضه کرده است. می توانید هم اکنون امپراطوری خود پایه نهاده و لرزده بر اندام دشمنان خود بیاندازید.
جوایز: در پایان راند هایی از بازی به نفرات برتر جوایزی از جمله کنسول های جدید ویدئویی ، سکه های طلا و جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر اهدا خواهد شد و از بازیکنان برتر هر دنیا تقدیر به عمل خواهد آمد. این تنها بخشی از امکاناتیست که جنگ خان ها در اختیار بازیکنان خود قرار می دهد.


 

بازی جدید فوتبال FIFA 2013 جاوا

 
 

این بار از سایت دانلودها ، بازی فوتبال FIFA 2013 را برای شما عزیزان آماده دریافت ساخته ایم.این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۲۴۰×۳۲۰ ، با زبان انگلیسی می باشد.امید است توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب نماییم.

 

fifa13 java بازي جديد فوتبال FIFA 2013 جاوا

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نوشته شده توسط عادل در تاریخ : ۱۲م تیر, ۱۳۹۱ | ۲۴ نظر

مجموعه ۲۵ بازی متنوع برای موبایل Collection Of Games For Mobile

 
 

این پک شامل ۲۵ بازی متنوع و زیبا می باشد که به صورت جاوا و در سایزهای مختلفی آماده شده اند . این بازی ها محصول ۲۰۱۱ شرکت Gameloft می باشند که در قالب یک مجموعه آماده دانلود می باشند . در ادامه می توانید لیست اسکرین سایزهای موجود و همچنین نام تمامی بازی ها را مشاهده نمایید که با توجه به فرمت JAR این فایل ها ، در اکثر گوشی های موبایل قابل اجرا می باشند .

 

Collection of games for mobile مجموعه 25 بازي متنوع براي موبايل Collection Of Games For Mobile

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نوشته شده توسط رضا در تاریخ : ۱۱م بهمن, ۱۳۹۰ | ۲۶ نظر

بازی جدید و زیبای Left 2 Die 3D برای گوشی موبایل

 
 

این بار از سایت  دانلودها ، بازی جدید و جذاب Left 2 Die 3D را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۲۴۰×۳۲۰ در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Left 2 Die 3D بازي جديد و زيباي Left 2 Die 3D براي گوشي موبايل

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نوشته شده توسط عادل در تاریخ : ۱۳م دی, ۱۳۹۰ | ۴ نظر

بازی بسیار زیبا و جذاب ۳D Pedrosa GP – جاوا

 
 

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جذاب ۳D Pedrosa GP را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰ * ۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Cover SCR بازی بسیار زیبا و جذاب 3D Pedrosa GP – جاوا

 

 

دانلود + ادامه مطلب
تعداد بازدید از این مطلب: 359
برچسب‌ها: بازی جاوا موبایل ,
موضوعات مرتبط: دانلود , برنامه موبایل , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1391
نظرات

 

مطالبی که برچسب دانلود برنامه Nimbuzz 2.00 را دارند .

مسنجر محبوب Nimbuzz 2.00 برای کامپیوتر

 

Nimbuzz یکی از معروفترین مسنجر های موبایل های جاوا و سیمبین می باشد که دارای ویژگی های بسیاری می باشد.جدیداً نسخه مخصوص کامپیوتر نیز منتشر شده است و سایت دانلودها آنرا جهت دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده است.Nimbuzz از مسنجر های Windows Live Messenger (MSN), Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk, Facebook, MySpace, Gadu-Gadu, Hyves به طور کامل پشتیبانی می کند و می توانید به همه ی آنها به صورت همزمام متصل شوید.

 

Nimbuzz v 2.00 مسنجر محبوب Nimbuzz 2.00 براي كامپيوتر

 

 

دانلود + ادامه مطلب
تعداد بازدید از این مطلب: 129
موضوعات مرتبط: دانلود , برنامه کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : دو شنبه 23 بهمن 1391
نظرات

تعداد بازدید از این مطلب: 529
موضوعات مرتبط: کاریکاتور , ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : دو شنبه 23 بهمن 1391
نظرات

تعداد بازدید از این مطلب: 486
موضوعات مرتبط: کاریکاتور , ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : دو شنبه 23 بهمن 1391
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 1237
موضوعات مرتبط: کاریکاتور , ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : دو شنبه 23 بهمن 1391
نظرات
تعداد بازدید از این مطلب: 607
برچسب‌ها: اسراییل ,
موضوعات مرتبط: کاریکاتور , سیاسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : دو شنبه 23 بهمن 1391
نظرات

دانلود فیلم Vamp U 2013

|دانلود فیلم Vamp U 2013 با لینک مستقیم|

 

Vamp U 2013 دانلود فیلم Vamp U 2013

 

ژانر: اکشن , کمدی , ترسناک

کیفیت: DVDRip – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۴۰۰ MB

امتیاز: ۴٫۰/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳

زبان : انگلیسی

کارگردان : Matt Jespersen, Maclain Nelson

بازیگران : Adam Johnson, Julie Gonzalo, Gary Cole

خلاصه داستان : وین یک ومپایر است که دندان در نمی آورد ! این مشکل زمانی اتفاق افتاد که او به طور غیر عمد و در ۳۰۰ سال پیش عشق زندگیش را کشت. برای اینکه ذهنش را از این واقعه دردناک خالی کند ، او به تدریس تاریخ در دانشگاه مشغول می شود. او همه تلاش خود را به کار می گیرد ولی چیزی کارساز نیست تا اینکه ترم بعد یک دانشجوی دختر وارد دانشگاه می شود و …

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط admin در تاریخ :

دانلود فیلم The Hounds 2011

|دانلود فیلم The Hounds 2011 با لینک مستقیم|

 

the hounds دانلود فیلم The Hounds 2011

 

ژانر:هیجانی , جنایی , ترسناک

کیفیت: DVDRip – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۴۰۰MB

امتیاز: ۳٫۶/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱

زبان : انگلیسی

کارگردان : Maurizio del Piccolo, Roberto del Piccolo

بازیگران : Andy Callaghan, John Doughty, David Drew

خلاصه داستان : سه دوست که معمولا جمعه شب ها در یک بار محلی با هم ملاقات میکنند این هفته تصمیم گرفته اند تا به کوهنوردی بروند و شب در آنجا چادر بزنند. یکی از آنها یک کاراگاه پلیس است که مدت زیادی را صرف تحقیق بر روی پرونده ای به نام “سگ های شکاری” کرده است. صبح که مشغول جمع کردن چادر می شوند یکی از آنها یک جسد را زیر خاک پیدا می کند …
 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط admin در تاریخ :

دانلود فیلم Would You Rather 2012

|دانلود فیلم Would You Rather 2012 با لینک مستقیم|

 

would you rather 2012 poster01 دانلود فیلم Would You Rather 2012

 

ژانر:هیجانی , ترسناک

کیفیت: WEBDL 720p – فوق العاده

فرمت: mkv

حجم: ۶۰۰MB

امتیاز: ۵٫۷/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲

زبان : انگلیسی

کارگردان : David Guy Levy

بازیگران : Brittany Snow, Jeffrey Combs, Jonny Coyne

خلاصه داستان : زنی جوان که میخواهد به برادر بیچاره و ناخوش احوال خود کمک کنید ، در یک بازی خطرناک به نام “ترجیح میدادی” شرکت کند که به وسیله یک شخص پولدار و پرنفوذ و سادیسمی برگذار شده..

 

دانلود + ادامه مطلب
نوشته شده توسط admin در تاریخ :

دانلود فیلم Grave Encounters 2 2012

|دانلود فیلم Grave Encounters 2 2012 با لینک مستقیم|

 

Grave Ec 2 دانلود فیلم Grave Encounters 2 2012

 

ژانر: ترسناک

کیفیت: BluRay 720p – عالی

فرمت: mkv

حجم: ۷۰۰MB

امتیاز: ۵٫۱/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲

زبان : انگلیسی

کارگردان : John Poliquin

بازیگران : Richard Harmon, Sean Rogerson and Leanne Lapp

خلاصه داستان : یک پسر جوان که در رشته فیلم سازی تحصل میکند و علاقه زیادی به مسائل ارواح دارد ، به یک بیمارستان روانی مراجعه می کند …
 

دانلود + ادامه مطلب
برچسب ها: ,

تعداد بازدید از این مطلب: 582
موضوعات مرتبط: دانلود , فیلم ترسناک , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : دو شنبه 23 بهمن 1391
نظرات

دانلود فیلم Mimesis 2011

|دانلود فیلم Mimesis 2011 با لینک مستقیم|

 

Mimesis 2011 دانلود فیلم Mimesis 2011

 

ژانر: ترسناک

کیفیت: DVDRip – خیلی خوب

فرمت: mkv

حجم: ۴۰۰ MB

امتیاز: ۳٫۷/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱

زبان : انگلیسی

کارگردان : Douglas Schulze

بازیگران : Allen Maldonado, Sid Haig, Lauren Mae Shafer

خلاصه داستان : یک عده از ترفداران فیلم های ترسناک که به دنبال ماجراجویی هستند ، ناگهان خود را در یک کابوس بسیار ترسناک و ناخواسته میابند که باعث می شود …
 

دانلود + ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 295
موضوعات مرتبط: دانلود , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : دو شنبه 23 بهمن 1391
نظرات

دانلود فیلم آخرین روز ماه

|دانلود فیلم آخرین روز ماه با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

 

akharin roz mah دانلود فیلم آخرین روز ماه

 

ژانر: اجتماعی

کیفیت: HQ – عالی

فرمت: AVI

حجم: 620 MB

امتیاز: __

تاریخ انتشار: 1389

کارگردان: منوچهر هادی

بازیگران: امیر جعفری ، ریما رامین فر ، شهره سلطانی ، شبنم فرشادجو ، شراره درشتی ، سینا رازانی و با حضور محمدرضا داود نژاد …

خلاصه داستان: بهروز که مردی کلاش و قالطاق است ، به یکباره حادثه ای عجیب در زندگی اش رخ می دهد . او در امروز گرفتار می شود و هر کاری می کند فردا نمی آید …
 

دانلود + ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 959
موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود فیلم طنز , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : دو شنبه 23 بهمن 1391
نظرات

تعداد بازدید از این مطلب: 689
برچسب‌ها: کاریکاتور ورزشی ,
موضوعات مرتبط: کاریکاتور , ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : دو شنبه 23 بهمن 1391
نظرات

محمد اصفهانی - آلبوم برکت - آهنگ مرو ای دوست

لینک دانلود این آهنگ:

http://www.mediafire.com/download.php?51k3nbt1xcxx9xz
تعداد بازدید از این مطلب: 1297
موضوعات مرتبط: دانلود , محمد اصفهانی , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : دو شنبه 23 بهمن 1391
نظرات

 آلبوم:عاشقانه ها

  احسان خواجه امیری  آلبوم:عاشقانه ها

مدت زمان:3 دقیقه و 9 ثانیه

حجم:2.84 مگابایت

کیفیت:MP3 128 KB

متن آهنگ این حقم نیست احسان خواجه امیری

دانلود آهنگ این حقم نیست احسان خواجه امیری (سرور اصلی لینک مستقیم) (سرور 2) (سرور کمکی)

پخش آنلاین آهنگ

برای شنیدن دموی آهنگ این حقم نیست اینجا کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 570
موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : شنبه 21 بهمن 1391
نظرات

 

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام دلنوازان (تیتراژ سریال دلنوازان)-Ali Lohrasbi – Delnavazan

ارشیو صوتی و تصویری

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام دلنوازان. این آهنگ تیتراژ پایانی سریال دلنوازان بوده که هم اکنون از شبکه سوم سیما در حال پخش است. تنظیم کننده این اثر نیز بهروز صفاریان می باشد. هم اکنون میتوانید این آهنگ شنیدنی را با کیفیت اورجینال از پرشیا دانلود دریافت کنید.

 

ادامه مطلب را بخوانید ...
تعداد بازدید از این مطلب: 563
موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : شنبه 21 بهمن 1391
نظرات

 

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام دلنوازان (تیتراژ سریال دلنوازان)-Ali Lohrasbi – Delnavazan

ارشیو صوتی و تصویری

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام دلنوازان. این آهنگ تیتراژ پایانی سریال دلنوازان بوده که هم اکنون از شبکه سوم سیما در حال پخش است. تنظیم کننده این اثر نیز بهروز صفاریان می باشد. هم اکنون میتوانید این آهنگ شنیدنی را با کیفیت اورجینال از پرشیا دانلود دریافت کنید.

 

ادامه مطلب را بخوانید ...
تعداد بازدید از این مطلب: 817
موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : شنبه 21 بهمن 1391
نظرات



 
 

تیتراژ برنامه پشت صحنه - با صداي محسن چاووشي و فرزاد فرزين

پخش شده از شبكه سه سيماي جمهوري اسلامي ايران

 

این آهنگ تیتراژ برنامه پشت صحنه می باشد که هر شب ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه از شبکه ۳ پخش می شود . ترانه سرای این قطعه روزبه بمانی ، آهنگ و تنظیم از محسن چاوشی می باشد و کار میکس و مستر بر عهده آرش پاکزاد می باشد .

تعداد بازدید از این مطلب: 560
موضوعات مرتبط: دانلود , دانلود آهنگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391
نظرات

 

 

 

 

 
 

دانلود آهنگ یه تیکه زمین محمد اصفهانی

آهنگ جدید محمد اصفهانی به نام "یه تیکه زمین".این آهنگ در آذر 91 منتشر شده است و تیتراژ سریال یک تکه زمین است

نام آهنگ:یه تیکه زمین

خواننده:محمد اصفهانی


راهنمای دانلود آهنگ:

چند خط پایین تر روی لینک سرور اصلی لینک مستقیم کلیک کنید.در صفحه جدید سمت راست بالا نوشته شده منتظر بمانید.تایمر 9 ثانیه زمان را نشان میدهد.بعد از 9 ثانیه روی رد تبلیغ کلیک کنید تا فایل دانلود شود.به همین سادگی


گردنبند ماه تولدتو دیدی چه زیباست؟ برای دیدن اینجا کلیک کن

محمد اصفهانی آهنگ یه تیکه زمین
مدت زمان:3 دقیقه و 24 ثانیه

حجم:3.01 مگابایت

کیفیت:MP3 128 KB

متن آهنگ یه تیکه زمین محمد اصفهانی

دانلود:ترانه یه تیکه زمین (سرور اصلی لینک مستقیم) (سرور 1) (سرور کمکی)

پخش آنلاین:ندارد

تعداد بازدید از این مطلب: 797
موضوعات مرتبط: دانلود , محمد اصفهانی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391
نظرات

دانلود بازی بسیار جالب Chicken Chase

 

 


 

بازی مرغ ها

دانلود بازی Chicken Chase

 

آیا تا به حال به فکر داشتن یک مزرعه بودید؟ بازی که ما برای شما عزیران آماده نمودایم بازی مزرعه است که شما باید در انها به نگه داری جوجه ها و مرغ ها بپردازید وبه آنها آب دانه و غذاهای مختلفی بدهد بزرگشان کنید و با فروختن آنها یا تخم مرغ های آنها پول به دست آورید این بازی بسیار زیبا و اعتیاد آور می باشد که با دانلود آن می توانید لحظاتی بسیار شادی را در کنار دوستان خود سپری کنید  این بازی بسیار زیبا می توانید به صور کاملا رایگان از سایت دنا دانلود دریافت نمایید. (ادامه…)

 
  ادامه مطلب

دانلود بازی Chicken Invaders 4 Ultimate Omelette

 

 


 

Chicken-Invaders

Chicken Invadersیکی از معرف ترین بازی های کامپیوتری می باشد.که طرفداران بسیار در میان علاقه مندان به این گونه بازی ها دارد.این نسخه نیز مانند نسخه های قبلی در کهکشان ها اتفاق می افتد جایی که شما باید با مرغ ها به جنگیدو کهکشان ها را پشت سر بگزارید.مرغ های که برای انتقام از انسان ها به سوی زمین در حرکت اند.این بازی نسبت به نسخه های قبلی از تغییرات زیادی برخوردار است که به بهتر شدن بازی می انجامد از جمله می توان به بازی چهار نفره در این بازی اشاره نمود.همچنین می توان به اضافه شدن نه صلاح دیگر اشاره نمود.شما می توانید این بازی زیبا را از سایت دنا دانلود به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید. (ادامه…)


 
نوشته شده توسط در تاریخ ، 2 می, 2012 ادامه مطلب

دانلود بازی زیبا حمله ی کوسه Shark Attack

 

 


 

بازی کوسه ها

نسخه ی سالم و تست شده

دنا دانلود این بار هم یکی از بهترین بازی های کم حجم را برای شما عزیزان آماده نموده است. بازی Shark Attac  بر روی اکثر کامپیوتر ها قابل نصب می باشد. ونیازی به سخت افزارها نیست.و نصب آسانی نیز دارد.شما در این بازی باید در اعماق اقیانوس به دنبال طلا های مدفون شده بگردید.و آنها را پیدا کنید.این بازی مراحل زیادی دارد.که در هر مرحله تعدادی کوسه به دنبال شما می افتند.وشما علاوه بر این که باید طلا ها را پیدا کنید باید از دست کوسه ها نیز فرار کنید.شما می توانید این بازی زیبا را از سایت دنا دانلود به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید.

(ادامه…)


 
  ادامه مطلب

دانلود بازی کم حجم Chicken Attack Deluxe

 

 


 

نسخه ی سالم و تست شده

این بار نیز نسخه ی جدید از بازی های Chicken Attackرا برای شما عزیزان آماده نموده ایم. این بازی داری 119 مرحله ی جالب و زیبا است.این بازی کم حجم و پرطرفدار دارای محیط جالب و کودکانه است. که جزء بهترین بازی ها در نوع خود است.نسخه ی سالم وتست شده به همراه کرک این بازی را برای شما آماده نموده ایم .

(ادامه…)


 
  ادامه مطلب

دانلود بازی پرندگان خشمگین Angry Birds spase

 

 


 

پرندگان خشمگین

دانلود بازی پرندگان خشمگین

نسخه سالم Final +کرک سالم

همه ی مابا بازی زیبای Angry Birdsآشناییم و خاطرات زیادی نیز با این بازی زیبا داریم .این بار نیز دنا دانلود برای اولین بار در میان سایت های ایرانی از این بازی رو نمایی کرده است . این بازی نیز نسبت به نسخه ی گذشته خود تغییر کرده . و شما در کهکشان به دنبال موجودات عجیب هستید. لازم به ذکر است که در این بازی نیروی جاذبه ی سیاره ها به خوبی نشان داده شده است. و محیط زیبا و اعتیاد آورای را برای گیمر محیا کرده است. دنا دانلود امید وار است تا لحضات خوبی را درکنار این بازی سپری کنید.

(ادامه…)


 
تعداد بازدید از این مطلب: 467
موضوعات مرتبط: بازی فلش , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391
نظرات

 

تعداد بازدید از این مطلب: 889
موضوعات مرتبط: دانلود , محمد اصفهانی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : سه شنبه 17 بهمن 1391
نظرات

آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد اصفهانی به نام ارمغان تاریکی با دو کیفیت
( ترانه سرا : عبدالجبار کاکائی )

 

اهنگ جديد محمد اصفحاني ارمغان تاریکی

دانلود در ادامه اين مطلب

لینک های مستقیم ( سرور ۱ )

دانلود اهنگ جديد محمد اصفحاني ارمغان تاریکی

دانلود اهنگ جديد محمد اصفحاني ارمغان تاریکی/ کیفیت MP3 128

Mohammad Esfehani - Armaghane Tariki

تعداد بازدید از این مطلب: 909
موضوعات مرتبط: دانلود , محمد اصفهانی , ,
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : سه شنبه 17 بهمن 1391
نظرات

http://dl.songsara.net/dlmusic/Pictures/Mohammad%20Esfahani%20-%20Tekye%20Bar%20Baad.jpg

 

بعد از تک آهنگ بسیار شنیدنی ” بانگ عمر ” از دکتر اصفهانی که از سانگ سرا بخش و منتشر شد اینبار موسیقی فوق العاده زیبا شنیدنی با نام تکیه بر باد که موسیقی تیتراژ سریال تکیه بر باد نیز می باشد با صدای شنیدنی محمد اصفهانی با کیفیت عالی بخش و منتشر شد که در ادامه میتوانید از سانگ سرا این موسیقی شنیدنی را دانلود نمایید.لازم به ذکر است که ترانه سرایی را روزبه بمانی، ملودی را مهدی یغمایی و تنظیم کار هم بر عهده ی بهروز صفاریان بوده است.

+86
-16
  

 

iconبرای دانلود کلیک کنید

icon برچسب ها: , , , , , , , ,

تعداد بازدید از این مطلب: 627
موضوعات مرتبط: دانلود , محمد اصفهانی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : جمعه 4 بهمن 1391
نظرات

 دانستنی های بامزه:  :3: :3:

ـ جویدن آدامس هنگام خرد کردن پیاز مانع از اشک ریزی شما می شود. 

ـ اثر لب و زبان هر کس همانند اثر انگشت آن منحصر به فرد است. 

ـ رشد کودک در بهار بیشتر است.
 
ـ ۸ دقیقه و ۱۷ ثانیه طول می کشد تا نور خورشید به زمین برسد. 

ـ ظروف پلاستیکی تقریباً ۵۰۰۰۰سال در برابر تجزیه مقاومند. 

ـ تنها قسمتی از بدن که خون ندارد قرنیه چشم است. 

ـ شترمرغ در ۳ دقیقه ۹۵ لیتر آب می خورد. 

ـ حس بویایی مورچه با حس بویایی سگ برابری می کند. 

ـ کرم های ابریشم در ۵۶ روز ۸۶ برابر خود غذا می خورند. 

ـ زمان بارداری فیل به دو سال می رسد. 

ـ در یک سانتی متری پوست شما ۱۲ متر عصب و ۴ متر رگ و مویرگ است. 

ـ شدیدترین نعره ها متعلق به وال ها است که برابر با صدای موتور جت است. 

ـ وقتی یک نوزاد در حال گریه است با صدای ش....ش.... شما آرام می شود به این دلیل که صدای آبی که اطراف نوزاد در شکم مادر است را برایش تداعی می کند، در ضمن این یکی ازدلایلی است که چرا صدای ساحل دریا به انسان آرامش می دهد. 

ـ دلفین ها همانند گرگ ها هنگان خواب چشم هایشان را باز می گذارند. 

ـ با نگاه کردن به گوش حیوانات می توانیم به تخم گذار بودن یا بچه زا بودن آنها پی ببریم. بدین صورت که تخم گذاران گوششان ناپیدا و بچه زایان گوششان نمایان است، تنها یک اسثتنا وجود دارد آن هم نوعی افعی است که بچه زاست اما گوشش دقیق پیدا نیست. 

ـ بیشتر سردردهای معمولی از کم نوشیدن آب است. 

ـ انسان امروزی به طور متوسط ۶ سال از عمر خود را تلویزیون نگاه می کند و ۶ سال را صرف غذا خوردن می کند و یک سوم را می خوابد. 

ـ موش دو پای آفریقایی از میدان دید ۳۶۰ درجه برخوردار است. 

ـ مغز انسان تنها ۲ درصد از وزن انسان را تشکیل می دهد ولی ۲۵ درصد اکسیژن دریافتی بدن را به تنهایی مصرف می کند. 

- سرعت عطسه یك انسان برابر است با 160 كیلومتر در ساعت 

- آب دریا بهترین ماسك صورت است ! 

- چشم انسان معادل یك دوربین 135 مگا پیكسل عمل می كند ! 

- 90% سم مار از پروتئین تشكیل شده است ! 

- مغز در هنگام خواب فعالتر از وقتی است كه تلویزیون می بینید ! 

- جوانان هندی شادترین و ژاپنی ها افسرده ترین های جهان هستند ! 

- قوه چشایی پروانه در پاهای آن تعبیه شده است !

تعداد بازدید از این مطلب: 546
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : جمعه 4 بهمن 1391
نظرات

 دانستنی های بامزه:  :3: :3:

ـ جویدن آدامس هنگام خرد کردن پیاز مانع از اشک ریزی شما می شود. 

ـ اثر لب و زبان هر کس همانند اثر انگشت آن منحصر به فرد است. 

ـ رشد کودک در بهار بیشتر است.
 
ـ ۸ دقیقه و ۱۷ ثانیه طول می کشد تا نور خورشید به زمین برسد. 

ـ ظروف پلاستیکی تقریباً ۵۰۰۰۰سال در برابر تجزیه مقاومند. 

ـ تنها قسمتی از بدن که خون ندارد قرنیه چشم است. 

ـ شترمرغ در ۳ دقیقه ۹۵ لیتر آب می خورد. 

ـ حس بویایی مورچه با حس بویایی سگ برابری می کند. 

ـ کرم های ابریشم در ۵۶ روز ۸۶ برابر خود غذا می خورند. 

ـ زمان بارداری فیل به دو سال می رسد. 

ـ در یک سانتی متری پوست شما ۱۲ متر عصب و ۴ متر رگ و مویرگ است. 

ـ شدیدترین نعره ها متعلق به وال ها است که برابر با صدای موتور جت است. 

ـ وقتی یک نوزاد در حال گریه است با صدای ش....ش.... شما آرام می شود به این دلیل که صدای آبی که اطراف نوزاد در شکم مادر است را برایش تداعی می کند، در ضمن این یکی ازدلایلی است که چرا صدای ساحل دریا به انسان آرامش می دهد. 

ـ دلفین ها همانند گرگ ها هنگان خواب چشم هایشان را باز می گذارند. 

ـ با نگاه کردن به گوش حیوانات می توانیم به تخم گذار بودن یا بچه زا بودن آنها پی ببریم. بدین صورت که تخم گذاران گوششان ناپیدا و بچه زایان گوششان نمایان است، تنها یک اسثتنا وجود دارد آن هم نوعی افعی است که بچه زاست اما گوشش دقیق پیدا نیست. 

ـ بیشتر سردردهای معمولی از کم نوشیدن آب است. 

ـ انسان امروزی به طور متوسط ۶ سال از عمر خود را تلویزیون نگاه می کند و ۶ سال را صرف غذا خوردن می کند و یک سوم را می خوابد. 

ـ موش دو پای آفریقایی از میدان دید ۳۶۰ درجه برخوردار است. 

ـ مغز انسان تنها ۲ درصد از وزن انسان را تشکیل می دهد ولی ۲۵ درصد اکسیژن دریافتی بدن را به تنهایی مصرف می کند. 

- سرعت عطسه یك انسان برابر است با 160 كیلومتر در ساعت 

- آب دریا بهترین ماسك صورت است ! 

- چشم انسان معادل یك دوربین 135 مگا پیكسل عمل می كند ! 

- 90% سم مار از پروتئین تشكیل شده است ! 

- مغز در هنگام خواب فعالتر از وقتی است كه تلویزیون می بینید ! 

- جوانان هندی شادترین و ژاپنی ها افسرده ترین های جهان هستند ! 

- قوه چشایی پروانه در پاهای آن تعبیه شده است !

تعداد بازدید از این مطلب: 564
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : جمعه 1 بهمن 1391
نظرات

 قدرت کلام


روزی مرد کوری روی پله‌های ساختمانی نشسته و کلاه و تابلویی را در کنار پایش قرار داده بود روی تابلو خوانده میشد: من کور هستم لطفا کمک کنید . روزنامه نگارخلاقی از کنار او میگذشت نگاهی به او انداخت فقط چند سکه د ر داخل کلاه بود.او چند سکه داخل کلاه انداخت و بدون اینکه از مرد کور اجازه بگیرد تابلوی او را برداشت ان را برگرداند و اعلان دیگری روی ان نوشت و تابلو را کنار پای او گذاشت و...
آنجا را ترک کرد. عصر انروز روز نامه نگار به ان محل برگشت و متوجه شد که کلاه مرد کور پر از سکه و اسکناس شده است مرد کور از صدای قدمهای او خبرنگار را شناخت و خواست اگر او همان کسی است که ان تابلو را نوشته بگوید ،که بر روی ان چه نوشته است؟روزنامه نگار جواب داد:چیز خاص و مهمی نبود،من فقط نوشته شما را به شکل دیگری نوشتم و لبخندی زد و به راه خود ادامه داد. مرد کور هیچوقت ندانست که او چه نوشته است ولی روی تابلوی او خوانده میشد:  
امروز بهار است، ولی من نمیتوانم آنرا ببینم  !!!!!

تعداد بازدید از این مطلب: 825
برچسب‌ها: قدرت كلام ,
موضوعات مرتبط: زیبا , داستان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : جمعه 3 بهمن 1391
نظرات

 بخشش

زن جوانی بسته‌ای کلوچه و کتابی خرید و روی نیمکتی در قسمت ویژه فرودگاه نشست که استراحت و مطالعه کند تا نوبت پروازش برسد . 

در کنار او مردی نیز نشسته بود که مشغول خواندن مجله بود.

وقتی او اولین کلوچه‌اش را برداشت، مرد نیز یک کلوچه برداشت. 

در این هنگام احساس خشمی به زن دست داد، اما هیچ نگفت فقط با خود فکر کرد: عجب رویی داره! 
هر بار که او کلوچه‌ای برداشت مرد نیز کلوچه ای برمیداشت. این عمل او را عصبانی تر می کرد، اما از خود واکنشی نشان نداد. 

وقتی که فقط یک کلوچه باقی مانده بود، با خود فکر کرد: “حالا این مردک چه خواهد کرد؟”
مرد آخرین کلوچه را نصف کرد و نصف آن را برای او گذاشت!...

زن دیگر نتوانست تحمل کند، کیف و کتابش را برداشت و با عصبانیت به سمت سالن رفت.
وقتی که در صندلی هواپیما قرار گرفت، در کیفش را باز کرد تا عینکش را بردارد، که در نهایت تعجب دید بسته کلوچه‌اش، دست نخورده مانده . 

تازه یادش آمد که اصلا بسته کلوچه‌اش را از کیفش درنیاورده بود

 

تعداد بازدید از این مطلب: 656
برچسب‌ها: بخشش ,
موضوعات مرتبط: زیبا , داستان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : رسول حبیبی
تاریخ : جمعه 2 بهمن 1391
نظرات

 بوسه و سیلی



ژنرال و ستوان جوان زیردستش سوار قطار شدند. تنها صندلی های خالی در کوپه، روبروی خانمی جوان و زیبا و مادربزرگش بود. ژنرال و ستوان روبروی آن خانمها نشستند. قطار راه افتاد و وارد تونلی شد. حدود ده ثانیه تاریکی محض بود. در آن لحظات سکوت، کسانی که در کوپه بودند 2 چیز شنیدند: صدای بوسه و سیلی. هریک از افرادی که در کوپه بودند از اتفاقی که افتاده بود تعبیر خودش را داشت


خانم جوان در دل گفت: ...

از اینکه ستوان مرا بوسید خوشحال شدم اما از اینکه مادربزرگم او را کتک زد خیلی خجالت کشیدم

مادربزرگ به خود گفت: از اینکه آن جوانک نوه ام را بوسید کفرم درامد اما افتخار میکنم که نوه ام جرات تلافی کردن داشت

ژنرال آنجا نشسته بود و فکر کرد ستوان جسارت زیادی نشان داد که آن دختر را بوسید اما چرا اشتباهی من سیلی خوردم

ستوان تنها کسی بود که میدانست واقعا چه اتفاقی افتاده است. در آن لحظات تاریکی او فرصت را غنیمت شمرده که دختر زیبا را ببوسد و به زنرال سیلی بزند

تعداد بازدید از این مطلب: 709
برچسب‌ها: بوسه و سيلي ,
موضوعات مرتبط: داستان عاشقانه , زیبا , داستان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود